zaterdag 7 maart 2015

KIC Challenge 54 Bingo-Challenge!

Hallo,

ik heb een kaartje/ projectje gemaakt voor de KIC Challenge 54: Bingo-Challenge
Deze kun je vinden op: http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2015/03/kic-challenge-54-bingo-challenge.html
all

Ik heb gekozen voor Bruin/Stans/Parels en daar heb ik mijn creatie mee gemaakt.

Ik zag laatst ergens een foto van deze kaart/doosje en vond hem erg leuk. Ik ben aan de slag gegaan en heb eigen afmetingen gebruikt.

Dit is het resultaat geworden:


Ik vind hem erg leuk geworden..

Het bruine papier is van Craft Sensations en het achtergrondpapiertje is van DécoTime

Ik heb de stans LR0223 Happy Birthday van Marianne Design gebruikt.
De Gereedschapjes zijn van:
Lea'bilities n° 45.9593 Tools &
Joy Crafts Tools 6002-0294

De parels zijn van Avec B.V.


Groetjes Stephanie


3 opmerkingen:

  1. Prachtig cadeaudoosje, mooie kleuren en leuke stansjes.
    Fijn dat je meedoet bij KIC!!!
    xx Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gereedschapskistje!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    PS: ik ben gelijk je nieuwe volger...:-)

    BeantwoordenVerwijderen