zondag 15 maart 2015

lief hondje

Gisteren had ik weer even tijd om iets leuks te maken.
Ik ben begonnen aan een patroontje die ik op Facebook heb gezien. Ik vond het een leuk patroontje en iets nieuws uitproberen vind ik erg leuk om te doen.

Het is een merci kaartje met aan de bovenkant ruimte voor theezakjes.
Hij is echt super leuk geworden en ik zag dat ik voldeed aan de voorwaarden van de Hobby Vision Design Team. Het gaat dus om Challenge #36: Bloemen - Parels - Bedel.
Ik had al een inzending gedaan en dit is dus mijn tweede inzending. Je kunt de challenge vinden op
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2015/02/challenge-36-bloemen-parels-bedel.html

Voor op de voorkant heb ik een digi gebruikt van sliekje digi stamps. Zij maak super mooi digi stamps die je mag gebruiken. Deze kun je hier vinden > http://sliekje.blogspot.nl/


De digi heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden.
Het vierkantje heb ik uitgesneden met de cricut. Verder heb ik een bloemetje, roosjes, parels en een bedel gebruikt.

De Achterkant

En de binnenkant waar plek is voor theezakjes en merci.






Ik vind hem weer super geworden. 

Groetjes Stephanie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten