woensdag 25 februari 2015

Speciaal voor jou..!

Gister avond lekker bezig geweest met een kaartje/doosje met een patroontje dat ik heb gezien op Noor! Design.
( http://noortje-design.blogspot.nl/2015/02/little-present.html?m=1)
Ik vond hem helemaal geweldig en ben dus zelf ook lekker aan de slag gegaan.



Ik heb papier van DécoTime gebruikt.
Met mijn double do xl heb ik een bloemetje uit het doosje gehaald en daar een stukje plastic achter geplakt.
Met de cricut en cartridge elegant edges heb ik de oblongs uitgesneden.
Aan de binnenkant heb ik de orchideeën mal COL1379 van marianne design gebruikt. Ben helemaal weg van deze mal.


Alle randen heb ik geinkt met distress inkt antique linnen.
De stampertjes zijn van Avec colours uniciteit (flower stamens)
Het afdrukje is van magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden.
De nummers die ik heb gebruikt zijn: 130, 420, 570, 630 en 650.


Ik vond het heel leuk om te doen en ben erg blij met het resultaat..





Groetjes Stephanie

1 opmerking: