zondag 8 maart 2015

Dutch card lovers challenge #229 tekst stempels of tekst dies

Met dit doosje wil ik graag meedoen aan Challenge #229 van Dutch card lovers
http://dutchcardlovers.blogspot.nl/

Ik heb een doosje om een chocoladereep gemaakt. Het was een beetje wennen om geen stempelafdrukje of plaatje te gebruiken, maar het is me gelukt :)


Het papier wat ik heb gebruikt is van DécoTime en ik heb alle randen geïnkt met Distress ink Brushed Corduroy.
Verder heb ik de tekst die van Marianne Design gebruikt de LR0223. Verder heb ik een tekststempel gebruikt.

Verder heb ik roosjes gebruik en twee rode belletjes.




Groetjes Stephanie

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg mooi cadeau zo. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig doosje met tekst, bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen